Ostajapersoonat ovat avainasemassa asiakaskokemuksen parantamisessa. Yritysten omistajille ja päättäville henkilöille on tärkeää ymmärtää, ketkä heidän [...]
Tämän päivän aiheena on B2B myyntityön salaisuudet ja miten voit saada enemmän kauppaa aikaan. Olemme [...]
Prospekti ja liidi ovat molemmat tärkeitä termejä yritysmaailmassa, mutta kumpi niistä onkaan tärkeämpi? Tämän blogikirjoituksen [...]
Myyynnin johtajat tietävät hyvin, että menestyvä myyntitiimi on yrityksen selkäranka. Mutta miten varmistetaan, että tiimi [...]
Buukkaus on tehokas tapa kasvattaa yrityksen myyntiä. Tämän blogikirjoituksen avulla saat kattavan ymmärryksen siitä, mikä [...]
Markkinoinnin ulkoistaminen voi olla tehokas tapa säästää aikaa ja resursseja yrityksessäsi. Tämän blogipostauksen avulla saat [...]
Tervetuloa lukemaan blogiamme siitä, kuinka voittaa vastaväitteet tehokkaasti. Myynnin parissa työskentelevänä henkilönä tiedät varmasti, että [...]
Kylmäsoittaminen on yksi tehokkaimmista tavoista tavoittaa potentiaalisia asiakkaita ja lisätä myyntiä yrityksessä. Se on kuitenkin [...]
Tämän päivän aiheena on viestinnän kanavien valinta ja erityisesti se, milloin kannattaa valita puhelu sähköpostin [...]
Tässä artikkelissa tarkastelemme, mitä klousaaminen oikein tarkoittaa ja mitkä ovat sen avaintekijät. Lisäksi jaamme parhaat [...]