Miksi kannattaa työskennellä uusasiakashankinnan parissa?

Myynti toimii meilkeinpä poikkeuksetta avainasemassa yrityksen menestyksen näkökulmasta. Mikäli myyjä on taitava työssään, mutta tuote on huono, menestys saattaa olla hyvinkin haasteellista. Ideologia toimii tietysti molempiin suuntiin. Vaikka yrityksella olisi kuinka mullistava tuote, mutta ei taidokasta myyjää tekemässä arvokasta työtään on tiedossa hyvinkin kumpareinen tie. Esimerkiksi jokaisen yrittäjyydestä haaveilevan olisi syytä kantaa vyöllään toimivia myynnin […]

Enemmän aikaa asiakkaiden kanssa, vähemmän turhauttavaa myyntityötä 

B2B-myynnissä kauppojen päätöksen saaminen voi kestää jopa kuukausia. Monesti myyntitavoitteita edistäessä helposti unohtuu hankkia lisää uusia potentiaalisia asiakkaita myyntiputken alkupäähän. Useimmiten kokeneempien myyjien ajankäyttö on muutenkin parasta käyttää asiakastapaamiisiin, tarjouspresentaatioihin ja päätösten saamiseen. Ratkaisuvaihtoehtoina myynnin alkupäähän on sitten palkata oma junior-myyjä, bookkaustiimi tai hankkia bookkausta ulkopuolelta. Mikäli ratkaisun tekee itse, ongelmaksi muodostuu edelleen se miten […]

Sinustako seuraava Strongest Groupin tiimiläinen?

Miksi sinun kannattaa hakea Strongest Groupille? Ei välttämättä kannatakaan. Ei ainakaan ellet ole todella innostunut myyntityöstä, itsesi haastamisesta ja oman taloudellisen asemasi parantamisesta. Asiakashankinnan asiantuntijatyöhön ei kenen tahansa kannata lähteä. Kannattaa harkita vain, jos olet luonteeltasi sinnikäs, määrätietoinen ja valmis oppimaan. B2B-asiakashankinta on jatkuvaa vuorovaikutusta, ongelman ratkaisua ja neuvottelua. Työssä sinulle kehittyy valtavat määrät liiketoimintaymmärrystä. […]